New single "Finally Found You" available on iTunes.
Hola Fans!
Hoe gaat het ermee?
In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Have fun!!
Besos
Mrs. Iglesias (Amany)
Tags:
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on February 25, 2013 at 8:29am Aangezien ons topic weer een heel eind onderaan bungelde, dit kleine postje om het terug ff omhoog te halen!!
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on February 26, 2013 at 6:21am Kan iemand mij het nut van een poetsvrouw uitleggen als je achteraf nog loopt te stofzuigen en stof af te doen en continue kritiek loopt te spuien over wat ze al dan niet verkeerd heeft gedaan?? Mijn moeder is zó een NIP(Negatief Ingestelde Persoon) en begin me zó aan haar te ergeren! Écht! Ik moet gewoon dringend het huis uit of er vallen woorden die ik liever niet zeg en haar zullen kwetsen!! Gisteren werd ik zelfs wakker en vanaf het moment dat ik op de 1e verdieping kwam deed ze niks andeers dan afgeven op mijn broer! Akkord, hij kan zich soms gedragen als een kip zonder kop en zelfs mí´j het bloed soms vanonder de nagels halen, maar daar zijn broertjes toch voor, niet?? Dus, echt ik moet hier WEG!! De enige plek waar ik vrij kon zijn waren de bergen op skivakantie(omdat mijn mama dan niet skiet en ze mij wel los moét laten),dus verwondert het jullie dat ik het zó mis??
Helaas is nu het gewone leven terug begonnen,maar 13 /3 moet ik opnieuw gaan voor mijn praktische rijtest en als ik geslaagd ben(waar ik dus écht wel op hoop deze keer) dan is ze mij écht kwijt!!!Dan ga en sta ik waar ik wil!! Nu ja, eerst nog een autootje aanschaffen natuurlijk ;)
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Maaike on February 26, 2013 at 11:06am owwhh meid ik hoop zooooo dat je slaagt dan kan je in ieder geval af en toe even weg als het je te veel wordt! Ik ben ook goed klaar met dat grijze trieste weer, dus dan zijn er in elk geval twee die uitkijken naar de lente! En gewoon lekker een rok aan, knie en enkelbrace of niet...zo heeft iedereen wel wat: bleke melkflesbenen, blubberknieeën zijn ook niet heel charmant onder een rokje! ;)
Bedankt maar weer voor de 'bump' en sterkte met je mama!
x Maaike
owh, en tot die lente komt nog maar even genieten van bijvoorbeeld...;)
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on February 27, 2013 at 7:33am Nou Maaike,
Daar heb ik op wintersport wel mijn nodige portie van binnen gespeeld( net als van de apfelstrudels trouwens :) ) Maar als je er dan in de zomer op strand wat favorabel wil uitzien ( en niet als een dikke pad) dan wordt het toch wel hoog tijd dat het wat warmer wordt want alleen door bij de kinesist te zwoegen op de loopband en de nodige kilometers (=calorieën) te malen op de fiets alleen kom ik er heus niet!! Dus laat die tomaten, wortels enz maar komen ipv savooien en spruitjes en bloemkool!! Plus, feit is dan ook dat ik wat meer buiten kan gaan wandelen(ahum, ahum, neem mij niet op mijn woord) of naar de zee kan gaan (waar mijn fiets staat en ik ten minste wel op de dijk kan rijden--> heténige deftige fietspad in héél Vlaanderen lijkt mij!!) Nu goed, ik heb mijn ski-instructeur/begeleider(die trouwens als 2 druppels water op Bradley Cooper lijkt) belooft om iedere dag minstens een halfuur te bewegen/oefenen en sinds ik thuis ben, ben ik daar nog maar 1 keer niet in geslaagd! Maar bewegen is de boodschap! Het is niet alleen goed voor mijn conditie, maar ik moet ook nog meer kracht opbouwen in mijn linkerbeen. En dat doe je dus door méér te bewegen! 1 positief neveneffect: IK VERMAGER ERDOOR!! Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Maaike on February 27, 2013 at 2:19pm Het schijnt vanaf nu de goede kant op te gaan:vanaf komende dinsdag gaan we de dubbele cijfers in met temperaturen van 10 graden en hoger....:-) Ik hoop het maar!!
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on March 1, 2013 at 8:24am Ja fijn hé! En maandag geven ze wel maar 7 graden op, maar wel zon en 0% kans op regen. En das vooral fijn omdat ik op dinsdag NIKS te doen heb en dan kan ik dus wrs eens een wandelingetje gaan maken, want ik ben het hier binnenshuis zo beu als koude pap!! Nu goed, morgen duik ik met mijn moeder enkele plaatselijke "shops" in, in een poging om schoenen te vinden en ook nog een leuke broek voor het tussenseizoen of een leuk t-shirtje of zo.
Veel groetjes en fijn weekend allemaal,
Pitufa
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on March 2, 2013 at 7:51am Het "shoppen" hebben we alweer gehad!Hoewel het niet echt mijn gewoonte is was ik vandaag op een deftig uur wakker( zo rond 9 u) en was ik zo rond het middaguur klaar om de strijd aan te binden met het meest vreselijke karwei: broeken passen!! Nu goed, niettegenstaande ik er een bloedhekel aan heb, heb ik toch 3 exemplaren in de wacht gesleept!! Nu zit ik dus terug thuis en deze avond zijn mijn ouders niet thuis dus wordt het weer spaghetti en er is ook niks op de tv!! Dus, dit wordt weer een leuk weekend!! Geen wonder dat ik wellicht de enige persooon ben die blij is als het weer maandag is!!
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Maaike on March 2, 2013 at 4:14pm Hola!
Nee hoor, ik ben ook blij als het maandag is, want dan begint mijn weekend! ;) Je zult nu toch echt je rijbewijs moeten gaan halen want Enrique heeft het al weer over opnieuw op tour gaan....dan is een autootje toch wel handig Emilie! En tegelijk ook een goed motivatie voor je trainingen of niet soms?
xxx
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on March 3, 2013 at 4:45am Vooral voor de tour denk ik! Al weet ik niet of ik nou wel zo'n superheld zijn zal op de autosnelweg ;) Maar als ik de genen heb van mijn pa en mijn grootmoeder(langs vaders kant dan) dan word ik een echte baanrat!! Maar het moet me nú wel echt gaan lukken, want zo meteen ben ik 30 en kan ik nóg niet opnieuw rijden! En ook, ik moet af en toe écht eens kunnen ontsnappen!
Weet jij soms toevallig of een Fiat 500 ook in automaat beschikbaar is?? Heb er al naar gezocht, maar op de website van fiat zelf vond ik niks :s
Veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by Mrs.Iglesias (afafiglesias) on March 3, 2013 at 5:06pm Holaaaaaa hermana's!!
Hoe is het hier??? te lang geleden alweer dat ik hier wat gepost heb:( te druk met werk en de verhuizing pfffff ik kan niet wachten tot ik echt een week vrij ben (pas in mei) zodat ik echt niks hoef te doen en alleen genieten.
Maar goed...ik moet hier even doorheen bijten and it will be good!
@ Emilie: wat goed zeg!!!! erg goed van je dat je maar blijft doorzetten en je auto, baan en liefde zal je zeker krijgen dont worry hermana! bij ons in het revalidatieziekenhuis...geven ze ook rijlessen....hebben jullie dat daar ook?
@ Maaike: ik kan ook echt niet meer wachten op de lente/zomer.....ik heb al genoeg leuke nieuwe spring/summer items en kan niet wachten om ze te dragen:P en ik wil gewoon van dat mooie weer genieten:P
Ok het is bedtijd voor mij....tot snel weer! en ooow jaaaaaaaaaaaaaaaah! OMG enrique gaat weer touren!!!! toen ik dat las ging er toch wat door me heen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! i cant wait!!!! hopelijk horen we snel meer!!! promooooooooooooooooooooooooooooo van zn nieuwe cd bijvoorbeeld en dan TOUR TOUR TOUR!!!! dedededededed
ok ta ta!
x
How cute!!! aaaah!
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on March 4, 2013 at 8:49am Nou Amany,
De rylessen vallen hier zelf te betalen(al kryg je er wel een deel van terugbetaald). Ik ben zaterdag ook op "shoppingspree" geweest(als je t zo kan noemen) en heb 3 broeken gekocht: rood,jeans en turquoise)
Ik hoop dat Enrique snel weer naar België komt iig want mijn pa heeft gezegd dat buitenlandse concerten geen optie zijn van deze keer!! Dat zei hij al op 2december toen er in de verste verte nog geen sprake was van een tour,noch van een nieuwe cd! En eerlijk gezegd het brak mijn hart toch wel een beetje!!Want Enrique is nu eenmaal de enige die mij spontaan kan doen glimlachen(willen of niet!)Dus ja, ik moest écht wel ff slikken toen mijn pa dat zei! Maar goed, geniet van deze mooie dag,
veel groetjes,
Pitufa
Permalink Reply by emilie marie-christine christian on March 5, 2013 at 11:32am Vandaag dan maar ff over en weer geweest naar zee in plaats van dit weekend, maar blijkt dat op dinsdag heel wat winkels daar gesloten zijn omdat ze er liever op zondag openblijven voor de weekendtoeristen! Nu ja, dan hebben we maar wat genoten van 't zonnetje.
Veel groetjes,
Pitufa
© 2013 Created by Enrique Iglesias.