Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 26983

Reply to This

Replies to This Discussion

Hey

De stage gaat tot nu toe goed. Ik heb mijn eerste evaluatie gekregen van mijn stagementor en ik heb 56/70 dus zeer tevreden. Het is wel hard werken, 6 dagen en 1 dag vrij. 
Vorige week wel last gehad van heimwee maar volgens mij maakt het deel uit van zo'n avontuur. 

Het weer is hier heel wisselvallig maar alleszins geen sneeuw. Pasen was vrij warm hier :) 

De voorbye week is echt wel voorbij gevlogen!!Zaterdag was een superdrukke dag, maar dat heb ik wel graag!! Zondag ben ik dan naar zee geweest tot dinsdagavond, dus was het al weer woensdag voor ik er erg in had!!Vandaag heb ik best wel een knappe prestatie neergezet in het zwembad, want behalve de oefeningen die we er doen heb ik ook nog eens 11 lengtes gezwommen(van elk zo'n 25 meter). Niet dat dat nu zo uitzonderlijk is, ware het niet dat ik met mijn benen peddel en alleen 1 arm beweeg!! Ik kan dus zeggen dat ik best wel moe ben(al is het deze keer niet van op mijn luie kont te zitten!!)

Veel groetjes,

Pitufa

Mooi zo, zo'n week die om vliegt en nu lijkt het ook nog of het weer iets gaat opknappen...Je had een uitje met de meiden toch afgelopen week?? Was het gezellig?

Heel leuk Maaike. Lekker gegeten en iets gaan drinken. Daarna nog even bij Lien en Joey (de kater) gezeten want de trein was net weg. Was een lange maar leuke dag :o) !

Besos,
Tu Madre !

Hola fannies,
is weer erg Lang geleden dat ik wat Heb geschreven hier. Hoe is het met iedereen ?
Vandaag beetje een mine dag maar wat wil je ook met dit weer.
Ik zal proberen hier wat vaker te zijn.
Voor jullie allen welterusten en tot snel.
Mwahhhh

Hey Anita!!

Fijn om hier eens een ander gezicht te zien!! Las op FB dat je wat grieperig bent dus bij deze beterschap!!

Ik hoop ook dat het weer snel beter wordt, want ik ben het spuugzat om de hele dag binnen te zitten!

Veel groetjes,

Pitufa

heyy emilie

gaat gelukkig weer een stuk beter, dank je wel 

het mooie weer is in aankomst, zal het nu dan eindelijk lente gaan worden, we wachten het af.

Whoah! We're Going To Marbella
Whoah! We're Gonna Have A Party
Whoah! In The Mediterranean Sea
Whoah! With Enrique And Fernando
Whoah! What An Adventure It Will Be

Besos,
The Madre !

Ik hoop ergens stiekem dat ik meekan!! Vooral omdat Enrique bij zo'n dingen veel meer tijd maakt voor de fans!! Maar dat zal wel niet , vrees ik, want het is uiteindelijk maar een "festival" waar hij "maar" een paar liedjes komt zingen. Hoe los ik mijn ouders in vredesnaam op???

Veel groetjes,

Pitufa

Hij geeft er een heel concert mi hija. Misschien kunnen ze mee op vakantie naar ginds ? Is dat een oplossing ?

Besos,
Tu Madre !

We zijn dan al 2 weken op vakantie geweest hé, naar t zuiden van Frankrijk! En wrs moet mijn pa dan al werken. Bovendien is mijn ma nie echt zo'n grote reisduif(eerder het type broekschijter), zeker als ze moet vliegen!!)Nu goed, mss kan ik het wel vragen als "beloning" als ik erdoor ben voor mijn rijexamen!

Veel groetjes,

Pitufa

Heb gekeken op de website van starlite festival zelf en hoe kan het een volledig concert zijn als er ook nog andere gasten komen?? Hij is wel de "eregast", maar Alejandro Sanz komt ook en Julio Sr, etc, dus ik betwijfel ten zeerste dat het een gans concert is.... dju hé, weer een reden minder waarmee ik ze kan overtuigen!!

xx,

Pitufa

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service