Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

Hola Fans!

Hoe gaat het ermee?

In 2009 hebben we een nieuwe start moeten maken (wegens de vernieuwde site) en sindsdien zijn wij nog altijd actief in ons welvertrouwde topic! sterker nog er zijn sindsdien ook steeds meer nieuwe fans bijgekomen, wat natuurlijk helemaal te gek is! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezellige/onvergetelijke tijd die we al hebben gehad en die ons nog te wachten staat:) no matter what .....the dutch fans zullen altijd Enrique en de fans supporten! We will stand by you forever Enrique!!!!

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeeeeeel veel plezier toe op onze topic!

Photobucket

© Herzien en aangepast in Maart 2012

Photobucket

Have fun!!

Besos
Mrs. Iglesias (Amany)

Views: 27657

Reply to This

Replies to This Discussion

@ Joselien en Laura: aaaaaah bedankt....ik ben ook heeeeeeeel blij met mn walk in...:) super handig zo, wat een overzicht!! het was ook veel werk....maar ben nu ook blij dat alles gewassen, gestreken en opgehangen is:P

Aan alle studentjes onder ons....heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes met al jullie examens, tentamens, toetsen, verslagen, projecten, onderzoeken etc...jullie kunnen het...en zo lang is het niet meer tot de zomer vakantie;-)

Ook aan alle werkende....hang in there;-)

Beso!!!

p.s: oowjah Enrique en Anna stonden weer in ''the picture'' vandaag he....we weten natuurlijk dat dit al vaker werd gezegd.....maar mocht het nu waar zijn....dan zal ik ook wel heeeeeeeeeeeeeel erg blij voor ze zijn:) nog even afwachten en we komen er wel achter of dit weer een roddel is of toch meer dan dat;-)

Hola todas!!

Ik weet dat het ff geleden is, maar ik heb een emotionele rollercoaster opzitten! Eerst was ik er dus niet door voor mijn rybewijs, daarna leek het mijn ouders ook maar verstandiger om NIET naar Marbella te gaan en dan kreeg ik deze ochtend(ik had mijn ogen nog maar AMPER open) al het nieuws te horen dat Enrique en Anna gingen trouwen! Man, man, heel mijn wereld lijkt op 1 week weer in elkaar te zijn gestort!!

Veel groetjes,

Pitufa

Wat jammer dat je niet naar Marbella mag :(. 

Ach ja. Ik heb liever van hier in België een VIP te kunnen krijgen dan naar Marbella te gaan en een vlucht én hotel te betalen voor een festival, terwijl ik hier dan een volledig "nieuw" concert krijg voor véél minder geld. En dan heb ik ook geen "babysit" bij me dus kan ik nog veel meer genieten van de sfeer en de ambience!! 

Veel groetjes,

Pitufa

awh ik kan me voorstellen dat zoveel slecht nieuws even slikken is Emilie! :( Ik vind het heel jammer dat je niet meekan naar Marbella maar vind het super dat je vooruit kijkt naar de nieuwe tour en bijbehorende VIP en je daar op richt! Dat bewijst maar weer eens wat voor topper je bent!

Een hele dikke knuffel van Maaike

Ach ja, life goes on hé! Ik vraag me alleen af wanneer IK eindelijk eens leuke dingen krijg, in plaats van alle shit die ik steeds maar opnieuw en opnieuw over me heen krijg! Ik kan niet alles blijven slikken hoor!En nu zei mijn pa gisteravond ook nog dat ik meer moest gaan oefenen, terwijl ik die ochtend by de fysio al 750 m op de loopband had gestap! Nou oe, ben ik het ff zat! Al die inspanningen en er niks voor terugkrijgen!! Nou, hier is het alvast verlengd weekend,

veel groetjes,

Pitufa

hallo dames,

gefeliciteerd met onze enrique:)

maaike ja het waren drie heerlijke dagen, mooi weer, we hebben genoten. ja idd zou graag meewillen haha, hopelijk komen ze allebei snel weer naar nl!

groetjes joselien

Hola!!

Wat is het weer een snertweer zeg!! En dit weekend wordt het zo mogelijk nog kouder!! En nu had mijn pa het lumineuze idee om ff naar ons appartement aan zee te gaan :(  Kunnen we wat gaan fietsen zei hy. Ja hallo?? Met zo'n wind?? Nu heb IK wel een elektrische fiets, maar mijn oudjes niet hé!! En bovendien zit mijn broer( die vandaag trouwens 21 wordt!!) dan heel t weekend alleen!( Nu ja, met de hond, maar goed)

ig, hoop ik dat de zon snel terugkomt want IK HEB HET VEEL TE KOUD!!

Groetjes,

Pitufa

Jah dat is zeer jammer Emilie....maar het kan dan wel een festival zijn , alleen is het wel een volledig enrique concert....sommigen vergissen zich daar in...maar het een full show...zoals fernando zelf al zei....en ik hoop ook echt dat de volgende keer weer VIP kaarten te verkijgen zijn, dan gaan we daar zeker voor! ik kan niet wachten!!!

Hola fans!

Ik hoop dat jullie allemaal leuke, prettige ''vrije'' dagen hebben....ik moet morgen nog 1 dag werken en dan heb ik eindelijk ook even vrij:) woohooooo!!

En over dat weer...zooo echt he! het is nu ineens weer slechter:S het kan nooit eens een langere tijd mooi blijven:s maar goed dat komt wel weer....

En emilie, was je opgelucht toen je dat artikel las van hello magazine...dat die geruchten over een bruiloft weer verzonnen zijn;-) lol! die mensen hebben ook echt niks beters te doen he...damn  wat zielig:P

ciao!!

Have a nice evening all!!

-x-!

Hola Amany!

Ja, ik was écht gelukkig, want opeens leek gewoon alles tegen te zitten en dan ook dat nog eens!! Maar ergens, diep vanbinnen wist ik wel dat het nie waar kon  zijn, want als je dan las dat het een groots feest zou gaan worden dacht ik: nou nee, daar is Enrique toch een véél te eenvoudige jongen voor!! Maar toch was ik ergens wel blij, ja!

xxx, Pitufa

HOLA AMIGAS

daar ben ik weer. hoe is het met iedereen hier?

mis enrique nu toch echt wel hoor, wordt tijd dat hij weer eens terug komt naar nederland.

wie heeft er een plekje over in zijn koffer, dan ga ik mee naar spanje hihi

anyway miss you guys and i will try to be here more often 

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service