It is very interesting! I hope you will like what you read ^-^
Enrique Iglesias und Anna Kournikova wollen eine Familie gründen
Anna Kournikova glaubt zu wissen, warum ihre Beziehung mit Enrique Iglesias so gut funktioniert.
In einem Interview mit dem Magazin "Glamour" sagte die Tennisspielerin: "Wir haben Respekt voreinander. Wir sind beide sehr unabhängig, versuchen aber, uns nicht zu lange nicht zu sehen. Wenn er weg ist, vermisse ich seinen Humor. Er ist ein richtiger Witzbold. Er kann sich über sich selbst lustig machen und das ist sehr cool."
Da ist es auch nicht verwunderlich, dass sich Anna Kournikova eine Familie mit ihrem Freund Enrique Iglesias wünscht. Allerdings, so die 28-Jährige, wolle sie sich damit noch ein bisschen Zeit lassen.
"Wir versuchen, unsere Beziehung so privat wie möglich zu halten. Ich lese das ganze Zeug wie 'Anna ist schwanger/verheiratet/getrennt' nicht. Ich würde gerne Kinder haben, aber erst in einigen Jahren. Ich bin erst 28 und es gibt noch einige Dinge, die ich davor machen will.", so die Russin.
Anna Kournikova und Enrique Iglesias sind seit rund acht Jahren ein Paar. Verlobungsgerüchte gab es in dieser Zeit immer wieder, sie wurden aber auch immer wieder dementiert.
I apologize if I have not translated well, I do not know German to perfection ..
Enrique Iglesias and Anna Kournikova want to start a family
Anna Kournikova believes to know why her relationship with Enrique Iglesias as good works.
In an interview with the Magazine "Glamor," said the tennis player: "We have respect for each other. We are both very independent, but try, we are not too long not to see. If he is gone, I miss his humor. He is a real joker. He can be funny about themselves and this is very cool. "
Since it is not surprising that Anna Kournikova is a family with her boyfriend Enrique Iglesias wishes. However, the 28-year-old, so they wanted to have a little time.
"We try to make our relationship as private as possible. I read the whole stuff like 'Anna is pregnant / married / separated' not. I would like to have children, but only in a few years. I'm only 28 and there are some things I want to do it. "said the Russian.
Anna Kournikova and Enrique Iglesias have been about eight years, a couple. Engagement rumors have been there at this time again, but they were repeatedly denied.