Enrique Iglesias - Official Website

New album SEX AND LOVE available now!

Enrique Iglesias cuidadoso y supersticioso con su nuevo disco

Enrique Iglesias cuidadoso y supersticioso con su nuevo disco

Publicado: 13 noviembre 2012

Ocio Latino.- “Estoy en el proceso de escritura en estos momentos, bajo una gran presión para terminarlo. Me encuentro en ese punto donde [quiero] tomar diferentes direcciones, es un momento de transición conmigo, musicalmente”, ha declarado Enrique Iglesias con respecto a su nuevo disco. “Es un poco pronto para decir si esto va a ser un álbum “uptempo” o más un álbum de diversión o un poco más dramático y un poco más lento o con más español, más Inglés”, agregó.
Enrique Iglesias no ha querido tampoco adelantar nada sobre las colaboraciones con otros artistas en su nuevo disco: “Odio hablar de colaboraciones [en mi nuevo disco] antes de que estén grabadas. Soy un poco supersticioso en esas cosas. Creo que si hablo de ello antes de que sucedan, nunca llegan”, ha declarado el artista.

Tags: 14.11.2012

Views: 2339

Reply to This

Replies to This Discussion

Thanks for posting,, here it is in english (dnt be imprssed,, i just used google translator -.- )

Latino Entertainment. - "I'm in the writing process right now, under great pressure to finish. I'm at that point where [I] take different directions, it is a time of transition with me, musically, "said Enrique Iglesias about his new album. "It's a bit early to say if this will be an album" uptempo "or an album of fun or a bit more dramatic and a little slower or more Spanish, more English," he added.
Enrique Iglesias does not want nor advance anything about collaborations with other artists on his new album: "I hate talking about collaborations [in my new album] before they are recorded. I'm a little superstitious about such things. I think if I talk about it before it happens, never come, "said the artist.

Thanx for sharing Diana & Falaq - A little info from Enrique is always better than None at all : )

Thanks Diana!  Thanks Falaq!  Good job!

I will share it, in french now!

Thank you so much Falaq for translate on english languange,,, thank you
VERSION 2 FOR FINALLY FOUND YOU VIDEO HOW DO YOU LIKE IT

RSS

© 2014   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service