Enrique Iglesias

New single "Finally Found You" available on iTunes.

“Hey guys, I wanted to let you know about a really cool promotion we are working on for my new Spanish single “Cuando Me Enamoro”.  On Monday, April
26th Univision.com will premiere the song on their homepage, and the song will
also be available on itunes. I hope you all enjoy!”

Views: 945

Reply to This

Replies to This Discussion

Porrrrr fiinnn cada vez menos para descubrir todas esas canciones que estuviste componiendoo con tanto cariñoo,,,, ando nostalgica y pense en todo el tiempo que paso desde el primero.... tantas cosas que pasaron.... espero encontrarte de nuevo en este nuevo disco.... y poder compartir con vos todas esas composiciones..... lo deseo de verdad :) Muchos besotes desde el otoño de buenos aires, en esta noche fria........ t espero en buenos aires :)) Y sii el lunes directo a univision!! A ver si para el tour aprendes a bailar bachata! haha Nada es imposible Lol
Muchos kisses bonito!! ♥
Flor!
mensaa...callate!...jajajaja!...Oye! no me respondes en el messenger y aqi eres 1era en responderle a mi esposito lindo...jajajjaaaaaaaaaaaaaaaa
no estoy online juju ahora me meto
Vos seras su Mrs jaa pero yo soy su Miss!!!♥
SWEET! Can't wait to hear the whole song. I love what I've heard so far.

Hope you tour this year Enrique. Am hoping to see you and some of my friends I've been missing a lot!

Hugs
Lady Dot
porfin mi nene!! We r soooo happy about that special day!!>..yay!!...it's gonna be a great day!...and of course we r gonna enjoy..."cuando me enamoro"....oh god! cant wait no more!...hehehe...and I hope u give us a quick preview of "I like it"....te qieroooooooooo!!!
Que buena noticia!!! hace tiempo lo esperaba!!! Me alegro muchisimo por ti Enrique! Espero vengas pronto por Argentina porque te extrañamos. Y te queremos.
Suerte!!! Besos.
'

jeje gracias !

'
will deff buy it from itunes, wow!!
hey enrique ! ! ! then for letting us know.
thnx*
Muchas gracias Enrique!!!! Estamos tan feliz! Te queremos mucho!!!!
WOW IM VERY EXCITED ENRIQUE. BEST WISHES FOR YOUR NEW ALBUM TAKE CARE

RSS

© 2013   Created by Enrique Iglesias.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service