“Sometimes you will never know the value of a moment until it becomes a memory.” – Dr. Seuss

Tags: drseuss, enriqueiglesias, quotes

Comment by akash katyal on March 1, 2013 at 6:34am

seriously....soo true :D..n dis pic iz awesome :D

Comment by Hildeke on March 1, 2013 at 5:01am

Na that's a wise and very true saying. I think we all have learn this lesson in the past. Or some still have to learn. But we need these lessons in our lives. So we can value moments more intens. And sometimes moments have to be a lesson. We can't hold on to all of them. Then we wouldn't go forward in life. But it can hurt a lot. And I do mean a lot !

Love,
Hildeke !

Comment by Marita on February 28, 2013 at 10:11pm

thanks enrique..a great photo

Comment by Ralf Krips / I Love you Enrique! on February 28, 2013 at 4:55pm

you have so right! ... :) ..
my best moment last year in Monte Carlo we have us hugged! .... :) ..
Enrique please me hug again! ..... I love you Enrique it hurts so much!  ♥ ♥ ♥

Comment by Ralf Krips / I Love you Enrique! on February 28, 2013 at 4:55pm

you have so right! ... :) ..
my best moment last year in Monte Carlo we have us hugged! .... :) ..
Enrique please me hug again! ..... I love you Enrique it hurts so much!  ♥ ♥ ♥

Comment by NumberOneEnriqueFan on February 28, 2013 at 3:22pm

Thanks for sharing.  I love seeing pictures from your tour last year.  Please think about featuring some fan pictures and of course if you do, you can start with mine!!!   Newark, NJ Hero Stage 0720/2012 picture taken by me!!!  Love your music, of course too.  Favorite song today is, If The World Crashes!!!

Comment by Wanda N on February 28, 2013 at 3:01pm

Dear sweet Enrique, I love Dr. Suess and AA Milne, I hope you and all your staff, fans and web masters are enjoying their day and finding those beautiful special moments in the simple things in life!

Some Quotes from AA Milne.. author of Winnie The Pooh!

“If ever there is tomorrow when we're not together... there is something you must always remember. You are braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think. But the most important thing is, even if we're apart... I'll always be with you.”
― A.A. Milne---Author Winnie The Pooh,,,

If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day so I never have to live without you.”
― A.A. MilneWinnie-the-Pooh

Comment by Valerie Verschelde on February 28, 2013 at 2:53pm

Enrique,

Ojalá que aún estés por el facebook. Me emociona mucho la hermosa foto de tu gira Insomniac que pusiste hace dos horas. Sé que te apasionó tanto el interpretar de tus canciones y el contacto cercanísimo con los fans que te tumbaste de espaldas...y dejaste que tus fanáticos te abrazaran y así cantaste junto con ellos y sentías que todos se dejaban llevar completamente por tu música y disfrutaban locamente y tú disfrutaste también y te sentías extremadamente feliz de ver el apoyo ardiente de tus fans. Juntos vivisteis unos momentos tan felices y hermosos, sólo es una lástima que se metieran en medio esos hijos de puta de la seguridad que por culpa de su exagerada entromisión y obsesión por cumplir las rígidas normas de seguridad estropearon un poco la conexión tan intensa e íntima que tenías con tus fans. Pero la próxima vez que te vea en concierto, no voy a dejar que esos cabrones me impidan abrazarte y cantar a tu lado. Si logro subirme y cantar contigo sin que me paren los empleados del recinto viviré los minutos más maravillosos y bellos de mi vida que tendrán un valor inestimable. Si el fondo de todos los océanos, mares y lagos del globo entero estuviera recubierto de oro y diamantes, esos tesoros tendrían menos valor que el valor que tendrá el momento que consiga cumplir el sueño de mi vida, que es estar contigo en el escenario. Y no será el recuerdo el que tendrá dicho valor, aunque el recuerdo lo atesoraré toda mi vida sino el momento mismo que yo me suba o tú me saques a cantar. Te quiero.

Un beso.

Comment by Trudie N595E on February 28, 2013 at 2:45pm

OMG Enrique, what are you doing to us, sharing all these pics and observations?  The fever's rising!

Comment by Hengame PERSIAN GULF on February 28, 2013 at 2:38pm

the moment that you tweeted me was the best moment in my life  !

I'm kiddin cuz u never tweeted me ...

hey baby I do love to come and read your new posts , every morning I wake up thinking about what u gonna say today !

thank you , keep doing it please !  it makes me want to live for more another day .

T.C

© 2014   Created by Enrique Iglesias.