Want to show up on the ‪#‎EverythingEnrique‬ map?!? Just post YOUR photo/video with ‪#‎BailandoEnriqueIglesias‬ ! Check out what fans around the world are posting! http://www.everythingenrique.com/

Comment by Tom Jannusch on December 9, 2015 at 12:21pm

My daughter can not walk or stand but she will show up at Enrique's Sofia concert with her ticket…but the management will not respond to her needs for staying in her wheelchair.  I pray that she is not turned away from the door.  Please see "@helpbianca" on Twitter.

Comment by Shankhadeep Dey on August 3, 2014 at 6:37am
maybe i'll there,..
Comment by REyhan on July 26, 2014 at 11:33am

I want to your see me :)))))

Comment by CdnBrownEyes :) █♥█ on July 22, 2014 at 11:13am

#BailandoEnriqueIglesias #EverythingEnrique

www.youtube.com/watch?v=iycFKThwQNQ

Enjoy, from Toronto.

Comment by Valerie Verschelde on July 21, 2014 at 3:19am

Muchísimas gracias, Enrique, ¡por compartir la foto preciosa de Jack y tu chilling out en el jardín de tu casa en Miami! ¡Me encanta! Espero que Jack y tu hayáis pasado un domingo muy relajado y feliz. Un domingo maravilloso. Un domingo lleno de momentos de diversión, de gran felicidad, y de descanso reparador. Enrique, que hayas podido descansar mucho, y recargar las baterías, estando con Jack y toda tu gente querida. Esto te lo mereces tanto, Enrique. Eres el chico más trabajador, y el cantante más entregado, y el que más ama su trabajo y a sus fans.

Tus conciertos hacen que mi vida valga la pena, y escuchar tus canciones es mi mayor consuelo en momentos tristes, como ahora.

Sabes que esta mañana he llorado muy amargamente, porque mi padre me prohibe viajar a Nueva York a verte en tu concierto para GMA. Dice que sobra ya con las entradas y los viajes que pagué para noviembre, y me amenaza con hacerme encerrar de nuevo en el psiquiátrico donde estuve dos meses hospitalizada, si saco un billete para Nueva York. Por eso, ya llevo unos días bastante deprimida, y he estado llorando toda la mañana. Me muero por venir a verte a Nueva York, Enrique. Tenia aún un poco de esperanza de poder asistir a tu show para GMA, si daba con un billete barato last-minute para Nueva York, esperanza que ahora ha quedado aniquilada con las medidas que dice mi padre que va a tomar, si "cometo la locura" de reservar un viaje para NYC.

Un fuertísimo abrazo, Valerie besitos xxxxxx

Comment by Valerie Verschelde on July 20, 2014 at 1:07pm

Enrique,  I spent almost an hour making photographs of myself in my room, which is full of your posters, pictures, bags, blankets and T-shirts, and I picked the best ones, and I posted them on twitter using the hashtag #BailandoEnriqueIglesias.  I sent like dozens of tweets with the pictures I selected, with #BailandoEnriqueIglesias and words saying that you are the #1 in my life, and my biggest support in tough periods, but I still haven't seen myself on the #EverythingEnrique map.  Did I do something wrong?  If only I knew, I'm so anxious to be on your map, Enrique. It means a lot to me to show up on the map, and to show you my support in this way.

Big hugs, Valerie

PS:  This is my twitter account  https://twitter.com/ValerieEIFan

Comment by YVONNE on July 20, 2014 at 12:31pm

i want you to show up to me